8 dagar kvar till julafton (y)

hejsan, som ni kanske märkte blev det två cp inlägg innan i skolan. facerapen av fredrik va ju också väldigt fin. idag är det tidig träning, måste dela ut reklam o så innan, sen avslutas det med pizza! :) har precis druckit en smoothie, väldigt gott (y) imorgon ska jag & marion åka till väla o handla julklappar, tänker inte skriva vad jag tänker köpa ifall dem läser ;) nu är iallafall radion på, mitt spotify premium har tagit slut :( men köper nog snart ett nytt I think.. vi har även en läxa tills tisdag, dagen före vi har avslutning. orka liksom?! orkar inte blogga mer, bloggar nog antagligen innan jag ska till väla imorgon, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0