all i want for christmas is you!

hejhej,
sitter hemma hos marion just nu. ska hem vid 12 igen, eftersom jag & min lillebror ska hem till farmor och farfar och klä granen :)
slutade skolan kvart i elva, gick hem och tog av mej, sen tog jag på mej igen o stack till marion x''ddd
jag & marion sitter här och snackar om allt och ingenting, och vi känner oss såååå normala (a)
sorry att jag har varit så dålig på att blogga, men jag har haft så mycket just nu med julen att göra så jag har inte haft tid ;)
marion sitter och kollar snygga killar i skolkatalogen, normalt, och det brukasr jag inte göra...... (a'
äntligen snöar det!! , va typ spamm på facebook imorse , hehe.
men försöker att blogga antingen ikväll eller imorgon, kyyyyyysseeeen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0