dag 2 - din bästavän.

jao, min bästavän.
asså jag har några stycken bästa vänner, den jag är med mest är marion, men den absolut bästavännen är Argjenta.
vi lärde känna varann när vi va 2 år på dagis. sen dess har vi alltid hållt ihop, jag har inte träffat henne på ett tag nu, men hon är enormt saknad! hoppas vi träffas snart vännen, älskar dej!
det började med att en dag när vi på dagiset satt o målade, då kom du och din mamma in i rummet, du fick sitta bredvid mej o måla, då blev vi kompisar direkt , det sa liksom klick.
sen dess var vi vartenda dag på dagis, vi hade alltid kul & vi bråkade aldrig med varann, sedan gick vi även på samma skola tills 2an, då bytade jag skola.
vi är itne så jätte ofta längre, men vi träffas ibland, och vi har fortfarande alltid kul tillsammans, du är en sann vän!
jag älskar dej argjenta mjeqiki.
haha, jag skulle egentligen lägga upp lite bilder, men jag har inte så många nya bilder på oss, så det blir lite , eller förresten lite? mycket gamla bilder ;)




hittade inga andra ;$
men aja, loveyou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0