dag 4 - din hobby

min hobby,
jag spelar fotboll, i fortuna ff. tränar ca 2-3 gånger i veckan + match lite då & då.
jag tränar i rydebäck, just nu spelar vi inomhus , vi har vunnit vår serie två gånger i rad nu (y)

innan jag börja här så har jag gått i några andra lag, såsom kullavägen och stattena if, stattena la typ ner och kullavägen.. ja de va ju inte världens bästa lag ..
jag har även gått på friidrott, i ifk. gick där typ något år eller så? sen typ tröttna jag på det.
jag och också gått på dans, fast det var väldigt längesen, när jag var liten, typ 7/8 .

ja, jag vet inte riktigt vad jag mer kan säga om min hobby, aja, nu fick ni iaf veta lite om den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0