fa la la!

hejhej, jag sitter hemma hos marion. är sjukt trött så jag orkar inte va uppe så väldigt länge idag.
ekebo kvällen var iaf fett awesome! bra musik o sånt skit ;)
imorgon ska jag och mamma åka ut till väla till mellandags rean, jag vet inte om marion skulle med? aja, vi får väl se, jag ska i alla fall shoppa loss!! :D
haha, nej det ska jag kanske inte.. men skulle gärna vilja ;)
fick ju lite pengar nu i jul, men ska nog spara dom åt andra saker. jag ska även byta en justin bieber bok jag fick i lördags, hade fått en lika dan som jag redan hade , så jag ska byta den mot en annan jstin bieber bok (a)

vafan, allt är ju helt dött!?
inget händer på facebook.. kooooooooooooorv med moooooos!!!!!
damp, men ja. orkar inte blogga mer för idag, ha d gött.. puuuuuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0