fan vad kul med väla med mormor & morfar, tagga! eller inte..

hejsan,
som ni kanske märkte på rubriken så ska jag till väla med mormor & morfar -.-
aja, vi ska typ käka där o sånt.
jag har precis vaknat, är fortfarande skit trött, mamma väckte mej.. så ni sitter jag i soffan med täcke runt mej och datan i famnen.

sen ska jag även sova över hos mormor, vi ska typ baka & hyra film, inte världens roligaste, men ja ..
vi ska eventuellt även se film på bio, vet inte vilken film än ;)
aja, det blir nog mysigt :)

okej, nu blev det inte så mysigt längre, dom kommer om typ 25 minuter!?
och jag gick precis upp, åhh -.-

men jag bloggar nog lite senare från mobilen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0