HAHAHAHAHAHAHAHAH!

hejsan,
ja, kanske inte bästa rubrik, men innan jag blogga kolla jag på en annans blogg, guuuud vad fina bilder där fanns, *host*
aja, jag ska till marion snart, hon smsar när hon är hemma.
just nu chattar jag med någon random på msn, typ inte så rolig, men ja.
hade tänk att ladda över nya bilder på datan från min kamera, ska nog göra det strax, har ju inte så bra bilder, känner jag själv!
har iaf beställt min älskade onepiece nu! överlycklig flicka här :)
ni får se den på bild i slutet ;)

på lördag när det är nyårsafton ska jag & mamma typ till en som heter britt, haha. inte så värst kul blir det , men ja, mamma ville typ ha med mej dit. annars skulle jag till marion ..
men vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, så nu får ni en bild på min 'ääälskade' onepiece :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0