jag blogga inte igår? ;o

hej. har precis kollat film med mamma, jägarna 2. den va faktiskt ganska bra ;) marion sov hos mej igår, vi typ kolla film, sminka oss som smurfar, sen gick vi ut i onepiece o foto, haha liv. sen typ satte vi oss med bikini i mitt badkar & bada o typ hade sånt spa när klockan va typ 1, HAHAHAHHAA, ;$
sen vakna vi idag vid.. halv 2? tror hon va nåt sånt, då gick vi upp o åt frukost o sånt , kolla film o lite sånt mysigt! helt plötsligt kom vi på att vi ville till väla, så vi tog bussen kvart över 4, vi gick mest runder där o lite så, sen åkte vi hem vid 7. så min dag har varit bra ;)
imorgon ska jag fira nyår med marion, det blev så iallafall, hihi. ska typ gå till henne , sen går vi till några andra som dom känner, sen skulle min mamma kommer lite senare på kvällen, haha hon lär nog inte kunna stanna så värst länge hos britt (mormors syster) för min mormor kommer säkert somna där, sen är ju britt inte så ung heller, och ja.. så blir det nog där kan jag tänka mej.
jag stannar nog uppe ett tag till, är inte alls trött. haha, jag tog mammas redbull som hon hade fått av en kollega, hon gillar typ ändå inte energi dryck! bara tur för mej ;)

nu tänkte jag lägga upp lite random bilder, från julen & när jag och marion leker smurfar (a)
'bilderna är inte redigerade än,'


pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0