mini jul idag med mamma, kusin, morbror, mormor och morfar :)

hejhej, ja ni ser ju rubriken, jag & mamma ska åka till mormor och morfar om cirka en halvtimme. det blir mini jul idag, men på lördag alltså den riktiga julafton firar jag med pappa, jonatan, anneli, farmor och farfar. mys!
sorry för att jag inte bloggade igår, har einte haft tid. handlade bland annat julklappar till kusin och några fler! kusinen får en pippi tröja och en barbie av mej och mamma ;) och jag får även mina julklappar idag av de som jag firar med idag!
tänker även ta några foton med kameran som jag sedan lägger upp någon dag nu i veckan :)
men har inte tid att blogga mer för idag, men ni får lite random pics istället ;)

random cheyer ;)

söta kusin :)

julklappar ;)

flummig bild på mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0