no matter how talanted you are, not everybodys is going to like you, but that's life, just stay strong.

hejsan, just nu har jag allmänt tråkigt.. marion gick för ett tag sen, men hon kommer sen igen vid 7? jag ska nog käka snart iallafall. när marion kommer tillbaka ska vi, mamma & johan spela ett spel 'med andra ord' , riktigt roligt spel faktiskt!

IMORGON ÄR DET JULAFTON!!!
längtar..
jag vaknar kanske vid 11 eller något sånt, fixar mej, käkar frukost o så. sen vid 12 halv 1 kommer pappa, jonatan & anneli o hämtar upp mej, då åker vi direkt till farmor och farfar. när vi kommer dit kommer jag och jonatan direkt springa till granen och klämma på alla paket (a) hehe, det har typ blivit 'tradition' att vi mååste klämma på paketen  när vi kommer. sen kollar vi såklart på kalle anka klockan 3, sen äter vi julmat lite efter det. sen vid 7-8 tiden kommer 'tomten' , så får vi öppna paketen. sen vid 9 kanske kör vi sånt julklappspel, riktigt kul!
ja, så ungefär kommer min jul att se ut ;)
igår hade ju även jag och marion en mini jul hemma hos mej, visar vad jag fick på bilder, orkar inte skriva (a)
aja, ska nog käka snart, pusshej!


iphone4 skal

ögonfrans böjare xd

godis snoppar :D

läppbalsam

hello kitty läppbalsam

Kommentarer
Postat av: saga

vad fick marion av dig? :)

2011-12-23 @ 19:37:49
URL: http://sagayouknow.blogg.se/
Postat av: ' marion söderberg @fb.

haha, varför visar du inte kuben? :)

puss pådej! :D ♥

Postat av: ebba nilsson

jag glömde marion ;)



saga; hon fick facemask, ring, en skämt present från partaj & läppglans :)

2011-12-28 @ 02:44:03
URL: http://johannaebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0