you'r like a star in the moonlight!

hejhej, kom hem för cirka 40 minuter sedan från farmor & farfar, vi baka då somsagt julgodis. mysigt!
det blev knäck, pepparkakor, lussebullar & maränger, sen ska farmor göra lite mer till julafton!
imorgon ät det tidig träning, vi ska typ dela ut reklam i en halvtimme i rydebäck, riktigt kul faktiskt.. eller inte?!
på onsdag ska jag antingen träffa linus eller ska jag till väla med mamma & caroline. jag ska iallafall ut på väla på söndag igen för att köpa presenter!!
just nu sitter jag & lyssnar på justin bieber på spotify (y)
imorgon ska vi även lyssna på när småbarnen sjunger lucia med skolan, fy vad tråkigt. på torsdag blir det skridskor, halv tio är ju ändå rätt chill, men såklart ska de vilja att vi äter frukost på skolan just den dagen, så vi måste va på skolan 8 , omg. damp!?
iallafall, nu ska jag gå och kolla på tv, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0