<-- ny stjärna!

Hello!
Sitter hemma och mumsar i mej glass :)
Det blev inget matteprov idag, så då hinner jag endån plugga lite idag till det, vi skulle antagligen ha det imorgon istället.
När jag kom hem, satte jag mej framför tv'n & kolla simpson. Sen har jag bara tagit det lungt här hemma osv.
Har lovat Rebecka att jag ska fixa sån jag har i stjärna framför rubrikerna, fast hon ska ha i Greklands flagga, gå in på hennes blogg och tyck till? Klicka här!
Imorgon ska jag, Marion och Julia fira Justin's födelsedag hos Marion, vi ska baka tårta och sånt skit, haha, inte för att han kommer va där, men endån xd
På fredag ska jag och Marion sova över, mysigt. Sedan på lördag vid fem, ska jag till pappa på hans kalas, han fyller nämligen år på lördag :)
Ikväll ska jag väl ta en dusch, och sedan sätta mej framför soffan och dega, sånt härligt!
Men vi hörs, puss!




Kommentarer
Postat av: J U L I A L I L J E ♡

Sjukt fina bilder!

2012-03-03 @ 00:22:57
URL: http://julialilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0