Ebba is back!

Hello babe's!

Kom hem natten mellan torsdag och fredag, var riktigt trött när jag kom hem, så det blev inget bloggande.
Har haft det riktigt kul, och tack Marion som har gästbloggat!
Igår kom Marion till mej vid ett, vid två tiden åkte vi till väla o gick runder där ett tag, mamma var även på väla, så det blev en stickad tröja från Cubus, en grå tröja med 'hål' i, ett par vita jeans från Cubus, en bh från gina & en svart tröja från gina! Sen sov Marion över här, härligt!
Nu ligger jag och Marion i soffan och precis käkat frukost, vi vaknade riktigt tidigt idag. Men vi ska väl ta segling hela dagen antar jag.
Jag och Marion tog även massa foton igår, kommer upp på bloggen vid ett senare tillfälle.
Men nu ska vi väl hitta på något annat, bloggar ikväll om jag orkar, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0