Godnatt!

Hejsan! Ska gå och lägga mej nu, prov imorgon. Har suttit framför teven hela kvällen med tyska böckerna i famnen. Imorgon kommer Argjenta och Josipa på besök på vår skola, eftersom de inte tycker deras nuvarande skola är så jätte bra. I alla fall, på fredag ska antagligen jag och mamma ha det mysigt här hemma, hyra film och köpa gott, sedan på lördag kväll åker jag hem till pappa, för att stiga upp tidigt på söndagsmorgonen, det blir väl några timmar i bilen påväg upp till Branäs, kommer antagligen sova de flesta va dem. Kommer hem sent på torsdagskväll, och på fredagen blir det att träffa kompisarna igen! Kommer nog inte vara så jätte aktiv på bloggen när jag är och åker skidor, så kommer nog be någon att gästblogga åt mej :) Men nu måste jag sova, ha det så bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0