l o v e y o u r d r e a m !

Hejsan, sitter och lyssnar på musik på höööööögsta volym....(nästan)
Ska äta om cirka en halvtimme. Har pluggat ganska mycket idag, så har inte haft tid till att blogga förens nu. Har 2 prov till nästa vecka, och en stor läxa tills fredag, så det blir ganska mycket pluggande! Imorgon ska jag träffa Erik, sedan åker han till sälen nästa vecka. Imorgonkväll ska mammas kompis och hennes dotter komma hit och äta mat, ska bli mysigt! I helgen blir det antagligen en natt med Marion, så ska jag även hänga med henne och träffa en kompis till henne, härligt! Mamma jobbar båda nätterna i helgen, och jag tycker inte det är så väldigt kul att vara ensam hemma, hehe :)
På teven ikväll blir det 'efterlyst' och 'livet blir bättre', riktigt härliga program. Eller efterlyst kanske man inte ska säga trevligt till, men annars är dem bra båda två ;)
Men nu ska jag snart äta, så ni får ha det så bra, puss :)

Riktigt gammal bild, men hittade inga andra på datan, den är även oredigerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0