pluggar!

Hejsan, sitter hemma och pluggar tyska, ska ha prov på torsdag. Efter skolan åkte jag och Rebecka ut till väla, jag tittade ut skidglasögon som jag ska köpa tills jag ska åka skidor, åker somsagt på söndag morgon. Sedan träffade vi Rebeckas kille och hans kompis, så fikade vi och sånt härligt! Imorgon stannar jag hemma och ska bara plugga hela dagen. På torsdag blir det väl antagligen att hitta på något roligt med någon kompis :) Ska strax in i duschen, sen sätter jag mej i soffan framför teven! Men ni får ha det så jätte bra, puss!

Kommentarer
Postat av: TECKNING & FOTO

Nu är vinnaren av den gråa "Trash hoodien" presenterad i min blogg, kika in ifall det var du som vann! Om inte, håll ögonen öppna - mycket på gång hos mig.

Kram

2012-02-14 @ 22:35:17
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; oej:D

2012-02-19 @ 15:14:49
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0