we run the night.

Hejhej! Sitter hemma och myser i min onepiece och lyssar på spotify. Ska börja plugga alldeles strax, tänkte bara först slänga in ett inlägg! Alex försökte jailbreaka (stavning) min iphone idag, men det gick typ inte, så jag ska försöka själv.. Men det gick då inte så jätte bra som vanligt!
Dagen började med hemkunskap, vi gjorde pizza. Väldigt gott att äta på morgonen faktiskt ;s  I alla fall, sen hade vi matte, so osv.
Ska även träffa Erik imorgon, om han är frisk, men han trodde att han skulle bli det tills imorgon. Du får ändå krya på dej :)
Men nu måste jag börja plugga, puss!


Kommentarer
Postat av: Molly

fin blogg, vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2012-02-02 @ 15:58:15
URL: http://mollyannasvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0