what makes you beutiful!

Hejsan! Sitter och väntar på att Erik ska svara mej, så vi kan bestämma var / när vi ska träffas. Ikväll hänger jag med mamma till hennes 'kompis' och käkar där, sen drar vi hem igen. Vi ska även hyra en spännande film på hemvägen. Ska bli mysigt! Skolan gick undan idag, hade bara 3 lektioner, riktigt härligt! Så nu har jag precis fixat mej lite ;) Imorgon sover jag över hos bästavän, vi ska ha det riktigt mysigt. Vi är även hemma själva. Så vi ska checka melodifestivalen osv.
Har kanske tänkt att starta en frågestund på bloggen, vad tycker ni om det? :)
Kommentera inlägget för svar.
Men har inte så mycket mer att skriva, men jag bloggar nog mer ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0