Äntligen träning som jag har tid till!

Hejsan, sitter här hemma och lyssnar på Justin Bieber musik (y)
Slutade efter/före lunch idag i skolan, så jag, Rebecka, Fredrik och Anton stack till kiosken och käka pizza, mums!
Stannade där 2 timmar, vi typ bara satt o snacka och drack läsk osv.
Ska hem till Marion strax, så ska jag hjälpa henne med en sak. Sen åker vi på träning, och sen sover hon även här idag. Hääärligt!
Måste typ packa ner tränings kläder osv nu i min väska, byter om hos henne.
Men det blir nog ett inlägg sen ikväll, om jag och Marion inte är alltför tokiga :)
Puss & kram !


enooormt gammal bild på mej och Jelena från typ 5an , haha!


Kommentarer
Postat av: TECKNING & FOTO - N.H

Vinnaren av Crystal Bullet halsbandet är uppe nu! In och kolla om du vann!! Om inte, kika in här igen på måndag/tisdag. Då kommer en ny smyckestävling upp! Kram

2012-01-13 @ 22:29:43
URL: http://nataliehakansson.blogg.se/
Postat av: Saga Persson!♥

checka in min blogg ,& skriv en kommentar om vad du tycker jag ska lägga till på min blogg! :)

2012-01-14 @ 07:41:04
URL: http://sagayouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0