börjar tappa läsare igen ;/

Hejsan, precis kollat film o så. Även pluggat lite idag, inte så mycket, men dock lite..
Hade tänkt kolla facebook o lite olika bloggar nu bara, ta det lungt resten av kvällen!
Mamma kommer hem vid 11, hon jobbar kväll. Så antagligen sitter jag uppe till 11 när hon kommer hem, hihi :D
Kanske även spelar lite sims senare, ganska kul faktiskt :)
Imorgon sover Marion här, besämt nu. Vi ska kolla film o ha det mysigt. Härligt!
Och som ni även ser på rubriken, så tappar jag otroligt mycket läsare nu.. Inte kul!
Aja, får försöka kommentera osv på andra bloggar, så kanske det löser sej!
Lång dag i skolan idag, skönt med fredag imorgon ;)
Men jag bloggar nog ett inlägg igen innan jag går och lägger mej, puss!

Repris bild på mej och Marion! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0