Choko-malla :D

Hejhej, bloggade inte så mycket igår,
Efter skolan gick jag hem, lyssna på musik o lite så. Vid 2 åkte jag och Rebecka ner till knutan, vi käka pommes på mcdonalds, så kom även Linus när vi stod i kön :)
När vi käkat klart gick vi runt lite och tramsa oss, men även snacka vi lite inne på pistachia!
Åkte hem vid 4, så fixa jag mej till träningen, så hämta pappa mej vid halv fem.
Efter träningen åkte jag hem till pappa ett tag, käka där och kolla på film med bror, längesen man va där faktiskt :))
Marion va hemma vid halv 12, så då gick jag dit!
Just nu ligger vi inne i hennes garderob och lyssnar på one direction ♥
Vi tog in madrassen här , normala tjejoor här ja x'd
Vi ska även snart kolla film, mysigt!
Víd 5 drar vi hem till mej, antingen käkar vi hos mej när vi kommer dit, eller så käkar vi här, vi får se.
Vid halv 9 åker vi till Sundspärlan, Traffic Lights! ♥
Riktigt taggad!
Sen sover Marion hos mej, häärligt!

Men nu ska vi  ha mysigt i garderoben och titta film, puss :)


Jo men nog snygga nyvakna tjejor :')


Kommentarer
Postat av: Johanna

Veckans blogg är nu utsedd, kika in för att se om det var du som vann eller anmäl dig igen :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/january/21-januari-2012-veckansblogg.html#comment

2012-01-21 @ 22:26:15
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0