dag 4

Dag 1: Facebook profilbild.
                                                           Dag 2: En kväll du aldrig kommer glömma.
Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4: Något jag älskar.
Dag 5: Dagens klädsel.
Dag 6: 5 finaste låtar.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Något jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: En snygg person.D
ag 11: Msn profilbild. (skype)
Dag 12: 5 mål i livet.
Dag 13: Finaste bild du vet.
Dag 14: Finaste citat du vet.
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16: En bild som alltid får mig le.
Dag 17: Bild på dig och dina syskon



Justin bieber,
han är så het, sjunger perfekt, och är absolut inte bög?!
han har fan flickvän!
så haters, ni kan bara dra!


btw: fick precis en kommentar, om att där står 'något' & inte någon, m
och det har hon rätt i!
men då säger jag väl att jag gillar hans hår, det är faktiskt också väldigt 'hett' & perfekt! :)

Kommentarer
Postat av: 'marion ♥

det står något, inte någon ,

haha :)

2012-01-09 @ 13:59:36
URL: http://marionnelly.blogg.se/
Postat av: 'marion ♥

SV; jag gjorde inte dag 5, eftersom jag var hos julia, osv xd

2012-01-09 @ 13:59:55
URL: http://marionnelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0