Godnatt!

Hejsan, ja jag ska gå och lägga mej nu, men det blir ett kort inlägg.
Så imorgon kommer uppdatering med den dag 1... osv saken!
Har varit rätt lungt idag i skolan, skönt. Slutade Engelskan klockan 3, då gick jag, Fredrik, Erik och Anton till kiosken, dom käka pizza medans jag smaska på pommes! :)
Jag och mamma har i alla fall kollat klart på filmen idag! Den var typ 3 timmar lång?
Aja, imorgon ska jag plugga till matte provet vi har tills på fredag. Men det kommer Antagligen upp ett inlägg när jag sitter och pluggar, hihi!
På fredag ska kanske Marion sova här, härligt!
Och lördag är det Cassandra som är inbockad :D Riktigt längesen, ska bli kul!
Men nu måste jag sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0