internet fungerar igen!

Hejhej,
Ja som ni ser på rubriken fungerar mitt internet igen :)
Så nu kan jag blogga om dagen.
Mamma väckte mej halv sju, låg kvar cirka en kvart i sängen.. Sen gick jag upp o åt frukost osv.
Skolan slutade 2, ganska så chill :)
Gick hem och typ läste Justin Bieber - Min historia ett tag. Sen gick jag hem till Cassandra vid halv fyra, då var även Hana där!
Hana och Cassandra ska nämligen till ekebo den 28 januari, fast hon har inga pengar.. Så vi fick göra egna lotter och gå ut o sälja, vi typ hitta vinster i Cassandras källare osv.
vi fick ihop 70 kronor :D
Så hade Hana 50 kronor hemma, så nu klarar hon sej!
Nu har jag precis käkat, mamma diskar o så. Sen ska vi kolla på film, den filmen vi aldrig så klart igår....härligt!
Puss älskade läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0