iskallt ute vafan.

Hejsan, precis kommit hem från ikea, varit där och käkat med mamma, gott :)
Innan idag var jag i stan och träffa Erik, häärligt!
Imorgon ska jag och Rebecka till stan och träffa Linus, vid 2 tiden.
Sedan blir det inte Marion förren halv 12, för hon skulle till Malmö med klassen på nån konsert, men det får väl bli den tiden, vi lär ändå inte gå och lägga oss vid den tiden i alla fall!
På lördag är man även riktigt taggad för Traffic Lights, ska dit med Marion, ska bli riktigt kul.
Nästa lördag ska jag och Marion till ekebo, träffar även Cassandra och Hanna där, antagligen :DD
Men ni får ha det baota bra, så ska jag gå och göra nånting uber mysigt, eller nåt i den stilen. Puss!


Hihi, hitta denna bilden på min data. Riktigt söt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0