my runaway love..

Hej, det blev inget inlägg igårkväll, vi gjorde annat kul!
Idag sov vi ungefär till kvart i 2, då gick vi upp o åt frukost medans vi kolla på waterwörld, haha fint namn :D
Vid åtta ska jag och mamma till Casssandra, Linda, Sebastian och Lasse. Vi ska käka där, sen sover även jag där!
Imorgon ska jag på träning klockan 3, den varar till 5, inneträning. Inte det bästa jag vet, men ska dock bli ganska roligt, det va ju så längesen jag va på en inneträning.... Eller förresten, har inte varit på nån inneträning över huvud taget denna vintern.. Mycket smidigt känner jag själv!
I alla fall, jag och Cassandra sover nog ganska länge imorgon också, fast inte så länge som 2, har inte jag tid med ;)
Sitter just nu och lyssnar på mycket gamla Justin Bieber låtar, hihi så gullig han va :)
Men nu ska jag fixa till mej lite, blir kaaanske ett inlägg ikväll, vi får se.
Blev ingen bild eftersom det inte går att ladda upp... ;/
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0