never say never. ♥



hejsan,
jag & marion sitter inne på hennes föräldrars 'kontor' , jag sitter vid hennes mammas data.
jag har marion har redan bäddat, inne i garderoben , vet inte riktigt varför.. men vi är ju som sagt lite onormala :)
hon har typ en sån garderob som är som ett litet litet rum xd ja, om ni nu fattar!
marions mamma väcker oss vid 11 imorgon, jag döööööööör!!
aja, vi är väl upp ett tag till ändån antar jag, hihi (:

imorgon skulle jag kanske med mamma till väla, vi får se om det blir något.
pussokram!

Kommentarer
Postat av: ' Marion

frågestund på min blogg,

du är välkomen att komentera :)

och kom ihåg, inga frågor är för dumma :)

2012-01-06 @ 02:18:23
URL: http://marionnelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0