one more time.

Shabba :)
Ska snart börja plugga, Engelska och SO till imorgon.
Har öppet hus ikväll, därför slutade vi efter lunch, fast åt inte i skolan. Inte så hungrig, kanske tar något litet sen här hemma.
Kom hem vid halv tolv tiden, skönt!
Ska typ käka nån bulle nu eller nåt, så jag får i mej lite.
Ska väl snart skriva in mina glosor på glosor.eu, brukar träna mina glosor där, haha!
På torsdag ska jag träffa Erik i stan, härligt :)
Sen på fredag ska antagligen Rebecka sova här, och på lördag blir det sundspärlan med Marion, ohyees!
Sedan sover jag där, riktigt mysigt :D
Men nu måste jag börja plugga, puss!

Gammal 'modell' bild.

Kommentarer
Postat av: ViktoriaCaroline♡

Din blogg är jätte fin :)

Jag är lite nyfiken på vem som är din favoritskådis?

KRAM :)

2012-01-17 @ 15:53:19
URL: http://viktoriacaroline.blogg.se/
Postat av: Naaaan

sv;Visst är här haha :D

2012-01-17 @ 17:08:12
URL: http://naaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0