onsdag.

hejsan ,
idag va jag på väla med cassie, var länge sen man träffa henne. kul iallafall!
sov till halv 2 ungefär, gick upp o kolla tv o satt vid datan lite.
vid halv 4 bestämde jag & cassie för att åka upp på väla, vi åkte upp där vid halv 5. gick där ett tag.
haha, vi åkte dit i våra onepiece, sjukt pinsamt i börjar, men efter ett tag är man van vid att alla stirrar på en.. asså, varför stirrar man ens. liksom, det är nästan som en kofta o mjukis byxor?
aja, mamma kom typ hem precis, hon har jobbat. så jag har suttit hemma och kollat film ända sen jag kom hem från väla.

imorgon skulle jag egentligen träffat marion och linus, men så hade mamma bestämt att vi ska åka till mormor imorgon, utan att säga till mej. åh, tack för den liksom!

idag måste jag verkligen lägga mej i tid, blev sent igår också..
men har inte så mycket mer att säga, puss!

Kommentarer
Postat av: Angie

SV: Tack detsamma! :)

2012-01-05 @ 10:33:28
URL: http://agneesekedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0