riktigt dålig uppdatering, jag vet.

Hejsan, sitter på mitt rum och smsar med fina människor x'd
Imorgon ska jag träffa Erik i stan, härligt!

På lördag blir det Ekebo, riktigt awesome!
Ska dit med Marion, sedan sover vi över antingen hos henne eller här hos mej. Kommer säkert även träffa en massa underbara människor där :)
Vet inte riktigt vad som händer på fredag, sitter kanske bara hemma med mamma, eller så sover jag över med någon härlig kompis, aja, jag får se!
Ska strax fixa mej inför natten, sedan blir det sängen.. Ligger antagligen även och smsar ett tag.
Tittade på 'Livet blir bättre' på tv innan med mamma, så sjukt sorgligt, men bra program!
Men nu måste jag fixa mej, innan mamma blir sur...puss!


HAHAHHAHA, nej men vadå gullit :)
Läger med klassen, 6an. Gud vad jag saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0