skratta åt livet, innan det skrattar åt dej,

Hejsan, precis kollat film o så, mamma har stuckit till jobbet, så är ensam hemma. Vid halv nio åker jag hem till mormor och morfar, sover där en natt.
Har mest suttit hemma idag och tråkat, skulle egentligen träffa Linus idag, men trodde först att jag inte kunde, men sedan visade det sej att jag kunde, fast det var försent då.
Aja, på torsdag ska jag träffa Erik igen, härligt!
Kommer nog ingen mer uppdatering mer idag, får se om jag orkar blogga hos mormor.
I alla fall så har jag inte så mycket mer att blogga om,
Så ni får ha det underbart, puss!


haha, hittade denna riktigt gamla bilden på mej och marion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0