spelat sims hela morgonen, ohyees!

hejhej,
jag blogga inte igår heller ;o mitt internet funka inte, vet inte varför..
och jag orka inte blogga på mobilen, tycker d är såå segt!
idag händer inte så mycket, ska typ städa igenom allt i mitt rum, sen skulle jag kanske träffa marion, om hon typ orka eller hade städat klart.
jag har typ inte ätit någon frukost idag, 2 tuggor på en macka & ett halvt glas smoothie. är typ skit hungrig, fast ändå inte. ja, jag vet inte.
har suttit och spelat sims hela morgonen, haha fett kul ändå :)
mamma väckte mej tio idag, fast jag låg kvar till elva, hihi!
sen kom mormor vid halv 12, då käka vi frukost, eller mormor hade redan käkat, så för henne blev det fika xd
men nu ska jag städa mitt rum -,-

så puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0