the greatest pleasure in life is doing what peopel say you cannot do.

hejhej, förlåt för att jag inte blogga igår.. glömde ;o
iaf, har precis duschat o så. sen vid 7 kommer tre av mammas kompisar hit för att käka middag, jag sitter väl med och äter men sen går jag in på mitt rum o kollar film eller något sånt!
bloggar nog även ikväll när dom är här, kommer ju inte ha fullt upp precis.
idag va jag & mamma i stan o fixa nya fria sms o ny fri surf till mobilen, yeah!
ett år till nu då, sen blir det nog antagligen en ny mobil.. när börjar redan bli lite seg, haha!
aja, har även fått 230 kronor av mormor till mitt buskort. mina pengar va nästan slut där också ;)
jag köpte också ett nytt skal på telia i stan idag, typ orange med såna prickar, haha lite svårt att förklara, hoppas ni fattar ändån, ni får förresten se en bild i slutet av inlägget istället!

hos marion igår, väckte hennes föräldrar oss 11, vi låg kvar ett tag, sen gick vi upp o åt frukost. sen la vi oss igen. och då sov vi till halv 3, låg kvar ett tag o snacka, sen gick vi upp o kolla film, mys!

ni får ha d så bra, så bloggar jag ikväll. puss!


sånt fast orange & ett sort hål så man ser apple märket (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0