vad har hänt med mitt bloggande?

Shabba babe's!
Jag vet inte vad som hände med bloggandet i dessa två dagar som gått, men aja, ska verkligen skärpa mej!
Idag i skolan har jag inte fått så jätte mycket gjort, hade somsagt bara tre lektioner, riktigt gött :)
På ekebo i lördags, hade awesome, fast det hade ju tyvärr kunnat bli bättre, men det var ändå roligt!
I söndags låg jag och Marion i min soffa och kolla film, sedan när hon gick hem hjälpte jag mamma att städa lite osv.
Just nu är mammas kompis här, hon ska käka här o så. Härligt !
Bloggar antagligen ikväll eller imorgon, puss!


mobbad bild.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Var då med i min tävling om att bli veckansblogg :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/january/29-januari-2012-veckansblogg.html#comment

2012-01-30 @ 18:23:19
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0