I love you.

Hejsan!
Herregud var dessa två dagar har varit hemska, mormor fick nämligen åka ambulans i söndags, fast orkar inte ta upp det här i bloggen..
I alla fall, jag och mamma har fått vars i mormors hus och passat hundarna osv, så jag har varit ledig från skolan dessa dagar, men imorgon ska jag dit igen!
Jag har inte gjort så mycket här, mest tittat på tv och hjälpt mamma att städa i huset o så, har även gått ut med hundarna tre gånger om dagen, härligt faktiskt!
Är väldigt nöjd med mitt hår, fast har tyvärr inte kunnat tagit en bra bild, eftersom har varken fixat håret eller något annat. Men det kommer säkert imorgon :)
Efter skolan imorgon ska jag träffa Marion, det va ju faktiskt ett tag sen!
Men jag har inte så mycket mer att skriva, så ni får ha det så bra, puss!

Ni får checka in håret på denna bilden sålänge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0